החשיבות האמיתית של מחיר המוצר / דני קרני

החשיבות האמיתית של מחיר המוצרבעלי עסקים חושבים שלמחיר המוצר יש תפקיד אחד :
למכור את המוצר. ובדרך כלל, כמה שיותר זול יותר טוב. מוכרים יותר.
אבל זו טעות, בעיקר בתכנון ארוך טווח.

מחיר המוצר הוא כלי מספר אחד למיצוב המוצר.
לפני שהלקוח ניסה או קנה את המוצר הוא רואה מחיר
למרות טענות על מחיר גבוה, גם לשוק הצרכני וגם מעסק לעסק, מחיר מסמן מיצוב.
מחיר גבוה = מיצוב גבוה = איכות = תועלת רבה יותר מן המוצר.
מחיר נמוך = מיצוב נמוך = איכות נמוכה או סבירה.
אם המוצר או השירות שלכם באמת שווים יותר, עולים לכם יותר, אל תתביישו לבקש יותר. המחיר מסמן את האיכות. תמיד אפשר לחדור לשוק או
ללקוח חדש עם הנחה , הנחת החדרה, הנחת כמות או הנחה בגלל העיניים היפות שלו. אבל המחיר במחירון מגדיר את איכות המוצר.
מתי אסור לעשות זאת ?
כשאינכם מסוגלים לעמוד מאחורי האיכות העדיפה.
השירות שלכם כמו של מתחרים ? המוצר דומה לזה של המתחרה ?
הלקוח עלול להתאכזב. ואז הוא לא יחזור.
ומה אם יש מוצר “רגיל” ?
נסו לשפר אותו ולקבל מחיר גבוה יותר. גם אם יש לכם מספר דגמים או שירותים. אתם יכולים למכור חלק יקר עם איכות עדיפה ואחרים במחיר השוק.

מאת: מר דני קרני

(C) כל הזכויות שמורות – אין להעתיק את המאמר או חלק ממנו ללא אישור בכתב של המחבר

Check Also

לא נוכל לפתור בעיות בלי לשנות את הפרדיגמה

איך מתמודדים עם פרדיגמות בעסק

מה זה פרדיגמה בעסק ? פרדיגמה היא הנחת יסוד, תבנית התנהגותית, דפוסי פעולה או דרכי …

רביעי עסקי פלוס

רביעי עסקי פלוס

ניהול העסק מצד אחד זה כיף התקדמות צמיחה ופיתוח אישי ומצד שני, זה אתגרים יומיומים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן