הטלפון – כמה שהוא חשוב – כך נראה שער הכניסה שלנו? / דני קרני

לא חשוב איזו פעילות שווקית וכמה פרסום נבצע, בסופו של דבר, או שיבואו אלינו או שיתקשרו אלינו. סביר להניח שקודם יתקשרו.

הטלפון הוא האמצעי העיקרי למפגש הראשון עם הלקוח. האם אנו מתייחסים לטלפון כשער הכניסה אלינו ?Happy Female Smiling And Chatting To Her Friends On The Phone

שש אפיזודות טלפוניות המסייעות לנו לגרש לקוחות הפונים אלינו:

א. הטלפון מצלצל ..5.6.7 צלצולים. נמאס. סוגרים – עוברים הלאה

ב. עונה קול קצר רוח : “מוסך..” “דפוס” … כבר עושה רושם שהוא עונה כדי לצאת ידי חובה, נשמע מאד עסוק, אסור להפריע. עוברים הלאה

ג.  אני מתקשר לבית דפוס. שלום, אפשר לדעת מה המחיר של פליירים?

…רגע אני מעבירה …. למי ? מנגינה מעצבנת של בזק בקו…. כן ?

אפשרלדעת מה המחיר של…. חזרת אלי. כנראה שאין אף אחד שם במכירות.

אני אנסה למישהו אחר… שוב מנגינה מעצבנת …. מצלצל… שלום?

כן….אפשר לדעת מה המחיר של פליירים – ;? סליחה אני במקרה

כאן והרמתי את הטלפון. אעביר אותך…. נעבור לחברה אחרת…

ד. עונה מישהו המנסה לעזור, אך לא מקדם את השיחה : רגע, אני אבדוק…רגע, אשאל …. תתקשר יותר מאוחר … הוא איננו, תתקשר מחר…

ה. כשסוף סוף הגעתי למישהו : מה אמרת שאתה רוצה ? אה… זה יעלה לך 1,500 שקל . עונים לי לשאלה. לא שואלים מי אני, מאיזו חברה, מהם הצרכים שלי, עבור מה אני צריך את     הפליירים … נעבור הלאה.

ו. והמכה הגדולה מכולם : לשרותכם שרות הפניית שיחות … לכך וכך לחץ 1, לזה לחץ 2, לזה לחץ 3……למרכזיה המתן או לחץ אפס… מכה .

והמכה הגדולה יותר : איך שמקבלים מענה לאחר הפניה, שומעים פרסומות למוצרים או שירותים למכירה. מבריח , מדכא, מעצבן.

מה יותר נעים מאשר לדבר עם בן אדם ? מה יותר שירותי ומכירתי מאשר לשוחח עם בן אדם ? מה מבטיח שמירה על יותר פניות מאשר המענה האנושי?

אם אגיע פיזית לחברה אתקבל שם על ידי רובוט ? אז מדוע להתקבל בטלפוןעל ידי רובוט ?

הטלפון הוא שער הכניסה לחברה.

כמו שמשקיעים בלובי מפואר, בחדרי ישיבות, דעו לכם שכל לקוח, אבל כל אחד,מגיע קודם לטלפון, ורק אחר כך אליכם.

מכירה מתבצעת בין אנשים. בואו נתחיל את המכירה עם אנשים.

מכירה טובה מתבצעת לפי כללים. אל תפקירו את המפגש הטלפוני עם לקוח פוטנציאל בידי אנשים או רובוטים מבריחי לקוחות.

כמה פעמים אני שואל לקוחות שלי : מתי בפעם האחרונה התקשרתם למרכזיה של החברה שלך ? הרי הם תמיד מתקשרים בקווים הישירים או לטלפונים ניידים.

מאת: מר דני קרני

 

(C) כל הזכויות שמורות – אין להעתיק את המאמר או חלק ממנו ללא אישור בכתב של המחבר

Check Also

לא נוכל לפתור בעיות בלי לשנות את הפרדיגמה

איך מתמודדים עם פרדיגמות בעסק

מה זה פרדיגמה בעסק ? פרדיגמה היא הנחת יסוד, תבנית התנהגותית, דפוסי פעולה או דרכי …

רביעי עסקי פלוס

רביעי עסקי פלוס

ניהול העסק מצד אחד זה כיף התקדמות צמיחה ופיתוח אישי ומצד שני, זה אתגרים יומיומים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן