המוצר שלכם פונה לבני נוער? אל תשכחו לדבר אליהם / מעין גוטמן

אם המוצר שלכם פונה לבני נוער הגיעו הזמן שתכירו אותם לעומק דור ה Z ילידי 1995-2010, דור ה-Z   הם רבע מהאוכלוסייה הם צרכני העתיד !

  • Digital Natives הם גדלו בסביבה מוצפת בגירויים ובעודף מידע ונהנים מנגישות טכנולוגית גבוהה מאד, הם הדור שנולד למחשבים וטכנולוגיה.
  • Globally Aware העולם בשבילם הוא כפר גלובלי קטן, בעזרת הטכנולוגיה הם יכולים לתקשר מכל מקום ובכל זמן ועם כל אחד.
  • Active Lerner הם לא מחכים שילמדו אותם, הם לומדים תוך עשייה כדי עשיה ולמידת חקר, האינטרנט פתח להם עולם שלם של מידע.
  • Speed Demands הם חיים בעולם מהיר הכל קורה כן ועכשיו !
  • Collaborative partners יש להם צורך באינטראקציה, רוצים להשמיע את הקול שלהם, להיות מעורבים ומשפיעים.

והכי חשוב הם  Yang consumers

הם צרכנים לכל דבר, יש להם כסף משלהם ונאמנות נמוכה למותגים, התנסות יותר חשובה מהמלצות הם רוצים להתנסות לפני שקונים ולהחליט בעצמן.  חשוב להם לגבש דעה עצמאית והם מאוד מודעים לכוח שלהם מול מותגים.

אבל יותר חשוב הידעתם שבני נוער מעורבים מאוד בתהליכי רכישה בבית ומשפיעים על הצריכה המשפחתית. נכון הם “רק ילדים” אבל כבר יש להם משמעות וההורים מקשיבים לדעתם, המשפט “אמא תקני לי” מגיע עם הסברים מפורטים לבחירה במוצר וההורים לא יכולים להתעלם.

תהליך הרכישה מורכב מ 5 גורמים: 810-8985-176_2

  1. יוזם- הגורם שמעלה את הצורך
  2. משפיע- הגורם שמשפיע על החלטה
  3. מחליט – מי שמחליט בפועל על הרכישה לרוב ההורים
  4. קונה- הגורם שמבצע את הקניה בפועל
  5. משתמש- הגורם שמשתמש בפועל במוצר.

 

בני הנוער מעורבים בכל שלבי הרכישה המשפחתית בין אם מדובר על דגני הבוקר שלהם או רכישות משפחתיות גדולות כמו החופשה השנתית. בסקר שערכו בחברת טינק מצאו כי הגורמים המשפיעים על החלטת הקניה הם מחיר והעדפת הילדים. בני הנוער היו מעורבים הכי בהחלטות קניה הקשורות למזון, בילויים משפחתיים, אופנה ותקשורת.
לעסקים קטנים אסור להתמקד רק במי שקונה את המוצר בפועל, אם במוצר שלכם משתמשים גם בני הנוער עליכם לזהות באיזה שלבים בתהליך הרכישה הם מעורבים. האם הם אלו שיוזמים את הקניה ומעלים את הצורך להורים? האם האם משפיעים על ההורים בבחירת המותג? האם הם קונים את המוצר מדמי הכיס שלהם ואז הם מי שמחליטים בפועל על הרכישה ומבצעים את הקניה. ואולי הם רק המשתמשים בפועל של המוצר?

ברגע שנדע איפה הם בתהליך הקניה, נוכל להשפיע עליהם ולכוון את הבחירות שלהם לכיוון המוצר שלנו.

 

מקור: http://www.teenkblog.co.il/#!???-??-????-??-???????-??-???-????-???????-?????/cmbz/56fbdcbe0cf20a08ed0b6c24

 

Check Also

גאנט שנתי - הדרך שלכם להוציא לפועל את תוכנית העבודה

גאנט שנתי – הדרך שלכם להוציא לפועל את תוכנית העבודה

תרשים גנט מסייע לך לתזמן את פעילויות הפרויקט ולאחר מכן מסייע לך לעקוב אחר ההתקדמות …

סוד הדרך המהירה לחזרה לשגרה

סוד הדרך המהירה לחזרה לשגרה

ביולי אוגוסט הכחשנו, בספטמבר חששנו, באוקטובר כשהם הגיעו הכל נעצר לאיטו ורק חיכינו לסופם. אחרי החגים זה כאן. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן