Home - שיווק אסטרטגיה ומכירות - מכירות - חג פורים מתקרב אל תפספסו את ההזדמנות השיווקית / מעין גוטמן

חג פורים מתקרב אל תפספסו את ההזדמנות השיווקית / מעין גוטמן

כל חג הוא  סיבה מסיבה אז למה לא לנצל את החג הכי שמח בשנה לטובת העסק שלכם? בסופו של דבר כל בעלי העסקים רוצים לקוחות שמחים.

פורים זו הזדמנות מצוינת למהלך שיווקי מרגש מצחיק ומסעיר ללקוחות שלכם, זוהי הזדמנות למשוך לקוחות חדשים וקיימים עם הצעה מיוחדת שלא מורידה מערך המוצר משום שיש סיבה להצעת המכר הייחודית פורים. 

 

כמה דוגמאות איך עסקים  קטנים מנצלים את ההזדמנות ויוצרים מהלכים שיווקים והמגדילים את המכירות:

מהדורה מיוחדת לפורים – תכינו מוצרים במיוחד לחג הפורים

יש עוד 3 שבועות עד פורים, יש עוד זמן להתאים את המוצר שלכם לחג. ההתאמה לא חייבת להיות במוצר עצמו אלא יכולה להיות רק ברמת האריזה.

צרו שיתופי פעולה עם עסקים קטנים ליצירת ערך מיוחד לפורים

שיתוף פעולה עם עסק נוסף יכול לחשוף אתכם ללקוחות חדשים שעדין לא מכירים אתכם ויכולים להיות לקוחות פוטנציאלים. שיתוף הפעולה יכול להיות ביצירת אירוע מיוחד לפורים, ערכה עם מוצרים משותפים או אפילו מבצעי “קנה וקבל הנחה” בעסק שאיתו עושים את שיתוף הפעולה.

יצרו תוכן מיוחד לפורים

בסופו של דבר צרכנים מחפשים תוכן, זה לא חדש. יצרו תוכן מיוחד לפורים, מעניין, משמח ומעשיר. שהלקוחות שלכם ירצו לשתף עם החברים שלהם. התוכן חייב להיות קשור למותג ולקהל היעד הרלוונטי.

עשו תחרות תחפושות של המותג שלכם

המוצר שלכם מתאים לפורים? או שניתן להכין ממנו תחפושות? קהל היעד שלכם יצירתי? תבקשו ממנו להתחפש למותג שלכם או לנושא הקשור אליו לתייג אתכם בפייסבוק והתחפושת המוצלחת ביותר תקבל פרס שווה. אל תשכחו להגיב על הפוסטים של הלקוחות שלכם, שבחו אותם על התוצר היצירתי.

עשו מסיבת פורים עם הנחות מיוחדות

יש לכם חנות פיזית או וירטואלית אתם יכולים לעשות מסיבת פורים ולהציע הטבות מיוחדות לקונים במהלך המסיבה. אם המוצר שלכם מתאים לחג פורים וצרכנים יכולים לרכוש אותו מראש אל תחכו לרגע האחרון עם המסיבה. מסיבת PRE-PURIM יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם. במהלך המסיבה אתם יכולים לחלק מתנות ממותגות למשתתפים או להעניק את המתנות לרוכשים במהלך המסיבה.

הכינו חומרים שיווקיים מיוחדים לפורים

אך תשכחו למתג את כל נקודות המגע שלכם עם צרכן לקראת החג, אלו יכולות להיות נקודות מכירה בעולם האמיתי החנות שלכם או בעולם הווירטואלי האתר שלכם, עמוד פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות, דיוור מיוחד עם הצעות ערך לפורים. חשוב לשמור לעל נראות אחידה כך שהלקוחות שלכם יכלו לזהות אתכם בקלות.

 

זכרו הלקוחות הישראלים מצפים למבצעים והטבות בחגים, הטבות כאלו יוצרות אינטראקציה חיובית עם הלקוחות ולא גורמות להוזלת ערך המותג משום שהם ממוקדות באירוע מסוים.

חג פורים שמח !

Check Also

גאנט שנתי – הדרך שלכם להוציא לפועל את תוכנית העבודה

תרשים גנט מסייע לך לתזמן את פעילויות הפרויקט ולאחר מכן מסייע לך לעקוב אחר ההתקדמות …

סוד הדרך המהירה לחזרה לשגרה

ביולי אוגוסט הכחשנו, בספטמבר חששנו, באוקטובר כשהם הגיעו הכל נעצר לאיטו ורק חיכינו לסופם. אחרי החגים זה כאן. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *