כוחן של הרשתות החברתיות / יוספה דגן

זה ידוע שאנשי מס הכנסה והמכס, אוספים מידע מתוך הרשתות החברתיות על רכישות יוקרתיות שנעשו בחו”ל ולא דווחו בארץ, כמו הסיפור של מי שהתגאה במספר שעונים יוקרתיים שרכש בחו”ל והציע אותן למכירה דרך הרשת. הוא זומן לחקירה במשרדי המכס שם ביקשו הסברים.

עד היום התיעוד היה ידני , ישבו אנשי מס הכנסה וחיפשו, או שאזרחים אחרים דיווחו , וכך אנשי מס הכנסה היו מחפשים אינפורמציה ממקורות גלויים.

אז כדאי לדעת כי רשות המסים חתמה על הסכם עם חברת הייטק שפיתחה תוכנה שיודעת לעקוב אחרינו הישראלים לפי מה שאנו מפרסמים מיוזמתנו ברשתות החברתיות.

התוכנה תעקוב ותכין תיעוד על מי שקנה מוצרים יוקרתיים בחו”ל והבאתם לארץ ללא תשלום מכס, על נסיעות במכוניות יוקרתיות שלא רשומות על שמו, קניות של מוצרים יוקרתיים, בילויים במסעדות פאר או בילויים במלונות יוקרה, הפלגות ביכטות יוקרתיות ועוד כאלו וכאלו בילויים , כמו כן גם מי שמשכיר את דירתו או דירותיו ללא דיווח. והכל יעשה כמעט אוטומטי.

התכנה עולה למשלם המסים 5 מיליוני שקלים והתחזוקה שלה תעלה לנו כל חודש 120 אלף ש”ח , זה כסף קטן לעומת  מה שהתוכנה הזו יכולה להניב לרשות המסים .

זה ברור כי אנשי מס הכנסה והמכס עושים הכול וזאת על מנת להעמיק את הגביה מהאזרחים ישראלים,אומנם ההפעלה של התוכנה צפויה להתחיל רק בשנת 2017, אבל אם אתם לא רוצים שיזמינו אותכם לחקירה במשרדי מס הכנסה כדי להסביר את הרכישות החדשות שלכם, תפסיקו כבר עכשיו להשוויץ ברשתות החברתיות ואולי למחוק מודעות מיותרות.   

Check Also

סופגניות

איך להעלות מכירות בחודש דצמבר

סוף השנה כבר בחודש הקרוב,ואנו מתלבטים איך להעלות מכירות בחודש דצמבר על מנת לסגור שנה …

לא

מכירות ללא מכירות

אומרים שמכירות זה  משהו שיש לך או אין לך , נולדים עם זה. זה לא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן